Klart

Nu är allt klart förutom livräddningen som man ska göra imorgon. Så himla skönt. Så slipper jag tänka mer på det. Nu ska jag tänka på disken, laga mat och kanske möjligtvis göra en ny omgång kladdakakemuffins. :) Ska försöka sätta mig och skriva ihop det där som man skulle göra till orienteringen. Får se vad jag orkar. Har inte tränat tre, snart fyra, dagar i rad på jag vet inte hur länge. Evigheter tror jag. Det är en skön känsla men hm, gud så trött jag är i kroppen. I helgen blir det nog återhämtning, kanske någon gymning. Ska fira Malins födelsedag med. Och Lisafisa fyller år på lördag också. :)

Nää, nu ska jag blanda ihop lite nyponsoppa och ta min an disken, tror jag. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0