Löööööördag

Och en massa födelsedagsbarn. :) Sjöng för Lisa i morse i telefonen. Skitfint om jag får säga det själv. ;P Sen var jag på födelsedagsfika hos Malin i eftermiddag. Trevlans trevlans. :)

Har inte hittat på speciellt mycket idag. Mest latat mig och tvättat. Varit hos Malin en sväng med. Tittade lite på Water slam jam.  Typ världens kortaste vattenkrig. Var slut efter en kvart ungefär. Skittråkigt. Dom gula sög dessutom. Värsta mesiga. Fast det skulle jag med varit om det andra laget hade tagit vatten från Sivansdammen. ÄCKLIGT! Fast nu gjorde båda lagen det. Men de blå var ju en aning med framåt. :P

Tänkte lägga in lite bilder på mina nya kläder och lite annat. :)


Min nya fina tröja
 

Mina nya fina skor


Hittade lite roliga bilder på kameran, bjuder på denna :)


Kommer inte alls ihåg när jag tog dem. Men det var nog ett tag sen. :P


Dagens outfit:
- Linne från Gina Tricot
- Linne från Monki
- Shorts från H&M
- Nya skor från Peperoni - Nelly.com


Plattat hår, osminkad och nymålade naglar. ;) Grr.

Nej, nu ska jag städa lite innan Eurovision song contest. Sen ska jag bara slappa.

Många som ska se Eurovision ikväll ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0