Snälla grannar, Yiruma och annat smått och gott.

Jag sitter i köket hemma hos mamma och pappa och ja, jag har internet till min egna dator. Det beror förstås på något snäll granne jag har som har trådlöst internet. :P I sommar ska pappa sätta i våran router så jag kan använda vårat internet, om inte det hät funkar i hela huset då förstås. Då behöver han inte göra det. :P På tal om sommar, det är snart dags att åka hem igen känns det som. När jag idag är det exakt två veckor kvar tills mamma och pappa kommer och hämtar mig i Växjö för en sommar i Kisa. Wiho...

Jag är helt såld på Yiruma, han spelar piano och är alldeles underbar att lyssna på. :) Lyssna vett ja!

För övrigt så skriver jag på mitt examinationsarbete och väntar förväntansfullt på att Elin, lillasyster, ska laga maten. I och för sig sk jag göra riset, men det är inget svårt, det som är mer spännande är henne kött-någonting-wok. Jag börjar nämnligen bli hungrig nu. Men vi får se hur det går med det. Hoppas bara på att det blir gott. :)

Dessutom saknar jag min säng i Växjö och mina kompisar där med...

Ikväll blir det mys framför tvn och datorn, ska se på film. :)

Bäst att återgå till skolarbetet....


Yiruma - River Flows In You

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0