Solsting och snesprång

Jag fick nästan solsting idag när jag var vi hade bollektion idag. Är lite småttbränd på axlarna. Eller jag är röd på axlarna och armarna. Och imorgon ska vi sitta på sjön hela dagen. :) Hej solen! Hej solbrännan! Hej välta ner i vattnet! Sen blir det plugg med Alex och en massa andra saker.

Sitter och tittar på Solsting och snesprång. Är ju hur bra som helst. Jag bara ääääälskar DagOtto! Han är så bra. Jag längtar verkligen tills i sommar, ska ju till Falkenberg med mamma, pappa, Elin, Göran och Nettan. :) Vi ska till det stället där de spelar buskisarna och sova på hotell. :) Sen blir det Ullared för hela slanten med övernattning i stuga jättenära affärerna. :)

Nää, nu blir det toa och sen spela lite med Lisa och sen fortsätta titta på tv. Ska plugga sen med. HATAR det....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0