Tisdag

Var och tränade med Johanna på förmiddagen och fy fan vad trött jag var efter det. Har repat mig lite. Men imorgon kommer träningsvärken verkligen sitta på sin plats.
På tal om imorgon så åkerj ag hem med Göran då. Han ska ändå hem och jag måste komma bort lite känns det som. Fast det är bara två veckor kvar efter imorgon. Och det är skönt det kan jag lova. Ska hem och bara ta det lungt och umgås med familj och lite folk. Njuta av fotboll med. Fan vad jag saknar det.

Såg på Suburban girl nyss. Jag måste vara extremt känslig. För jag höll på att gråta till den filmen med. Jag är nog inte riktigt stabil i det psykiska just för tillfället. Men det ska nog bli bättre. I hope.

Ska tvätta vid 18, kan vara skönt att ha lite rena myskläder och vardagskläder när jag ska åka hem. Funderar på om jag ska ta med mig fotbollsskorna hem eller om jag ska låta de vara kvar här. Jag är jättsugen på att spela. Men jag tror jag ska låta foten vila i två elelr tre veckor till. Helt enkelt tills jag åker hem för sommaren. Tror att det kan bli bättre om jag gör det, bättre för fotens del.

Nää nu ska jag göra lite mat och lite andra bra saker. :)


Bild från oktober, nästan 7 månader sen. Nu har jag bott i Växjö i snart 9 månader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0