Sent

Har skickat efter lite grejer från Nelly.com idag med. :)


Hoppas att min bikini passar nu. Tycker den är sååå fin.


Denna tröja med. :)

Även ett par vita tygskor, ett par mönstrade tights och ett schampo. Hittade en massa annat där som jag vill ha. :) Men det får bli en annan gång. Hoppas på snart. :P

Just ja, dom ringde från min praktikplats idag med. För jag hade tre lektioner när jag var där förra och sista veckan. Och jag ska få betalt för dem! :D Det gillar jag.
Jag ska sätta mig och skriva cv någon dag som jag kan skicka ut till olika ställen om jobb till hösten. Kanske blir att göra det i sommar. Ska ju inte göra allt för mycket då. Behöver jobba lite för att klara ekonomin bättre tror jag. Hoppas jag kan få något i höst alltså. I sommar har jag ju ju lite grann. :)

Och idag har jag varit duktig, jag fick lite dåligt samvete mot min kropp för att jag inte sköter den ordentligt. Jag tycker synd om den. Jag har börjat äta lite bättre idag och kollat mitt blodsocker. ska bara försöka följa det med. Det är ju det som är tuffast. Speciellt nu sista veckorna. I sommar ska det tränas och ätas bra. För då bor jag hemma hos mamma och pappa. :) Skönt det. Tycker jag. Slipper laga mat, städa. tvätta och massa sånt som man måste tänka på när man bor själv. Ska bara få in alla bra rutiner så jag kan ta med mig dem hem sen i höst. Ska träna som aldrig förr med. Så det så. Så jag kommer antagligen  inte ha den kroppsformen jag har nu. Hoppas jag inte i alla fall. Då måste jag ha gjort många fel. Sen ska jag ju träna fotboll i sommar med. Äntligen. Jag längtar så. Har saknat det som jag vet inte vad. Det är nästan lite jobbigt att läsa om all fotboll där uppe i hålan. Ibland önskar jag att jag inte flyttat eller åtminstonde inte slutat med fotbollen. Men nu är det som det är. Jag ska träna upp mig i sommar och i höst när jag kommer tillbaka ska jag fortsätta träna på gymmet ett par dagar i veckan och hålla mig i form. För beach 2010, nu jävlar. ;P Ja, jag siktar på beach -10, hinner inte få till något bra till -09 i alla fall. Bra att ha något att se fram emot. :)

Nepp, nu har jag tömt mig för dagen. Ska krypa ner med min *host*älskade*host* humanbiologi och läsa lite så jag kanske kan något imorgon. Jag hatar egentligen att plugga, varför läste jag vidare då ? :/


Demi Lovato - Who will I be 

Kommentarer
Postat av: Rickard

Grym t-shirt. Lyssnar du på nu-rave?:P

2009-05-19 @ 17:04:58
URL: http://www.metrobloggen.se/analyzethis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0