If I fall, will you catch me then ?

Igår var jag i Grimslöv på ett litet "möte" om ett nytt fotbollslag. Kanske kanske kanske kanske ska börja spela igen. Det får vi se. Det beror på hur min framtid ser ut. Blev tyvärr ingen träning, men jag längtar desto mer tills nästa torsdag. Ska bli roligt och spännande. :P

Idag har det varit okej, adventsfirande i kyrkan med jättegoda bullar efteråt. Efter lunchen var det niornas lektion och jag säger inte mer än att jag är förstörd. Och det är inte elevernas fel.
Det var sista dagen för Thom med, fattar inte hur jag ska ha det nästa vecka. Det kommer bli så tomt. Vem ska jag ha roligt med?
Sen lyckades jag missa bussen med så fick vänta tills 16.15 innna jag kunde åka hem. Då blev det systemet och ICA. Ceasarsallad, vin och öl. Ska väl inte direkt dricka upp allt ikväll men satan vad gott det var med lite vin. Vet inte om jag dricker ikväll för att det är gott eller för att jag är så nere.

Ikväll blir det Idol, vin och lite chips. Ska mysa i min ensamhet. Ska helt enkelt bara ta det lungt.


Puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0