Måndagsångest!

Jag vill verkligen inte inte inte att det ska vara måndag igen. Dessutom är den nästan slut. Gillar inte att det är en ny vecka. Hade så gärna haft kvar lördagskvällen/natten. Det hade varit otroligt trevligt. Men nej, här sitter jag, en måndagkväll.

Slutade tidigt idag, niorna har prao så det försvinner en del lektioner den här veckan. dessutom är jag ledig på onsdag, för åttan jag har då ska sova i skolan tisdag-onsdag, så de hade inte idrott. Och då är det ju otroligt onödigt att jag åker dit och sitter i lärarrummet i 6-7 timmar för att sen åka hem igen. Man får vara lite smart ibland. :P
Tror jag är nere i en svacka med, inte alls roligt, men jag ska väl komma upp därifrån med. Det är lite tufft när man ska gå igenom något man inte är jättebra på, men det är då man får kämpa och visa att man kan. Dock tycker min handledare fortfarande att jag ska bli mellanstadielärare. Vad roligt det känns. Så jätteinspirerande och peppande för att bli bättre. NOOOOT! Min förra mentor tyckte med att jag skulle passa bra där, men min nya mentor har inte sagt något, än. Men just nu känner jag att jag aldrig skulle klara av mellanstadiet, tinitus efter en månad. Scary. 
Men ska inte ens handledare stötta och peppa mig i mitt val av inriktning ? Jag känner mig lite hjälplös och ne gnutta värdelös faktiskt. Och det är väl inte riktigt så det ska kännas när man utbildar sig till lärare. Eller ?




Tokbra låt. ;)


 

Nu ska jag diska, sen blir det duschen, mat och NCIS. :)



Köttåblåbär

Kommentarer
Postat av: Emma

varför tycker dem att du passar bättre där??

Fast har du varit på mellanstadiet nån gång?

2009-11-16 @ 18:13:18
URL: http://tusenfot.blogg.se/
Postat av: Emma

jaså okej.. De är jobbigt när andra tycker så.. Då måste man ge sig fan på att visa att man är bra på det man själv vill och det är ju jobbigt!!! Förstår varför du inte vill ha mellanstadie, är själv i en 4.6:a just nu o de är jobbigt..

2009-11-16 @ 19:06:39
URL: http://tusenfot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0