New Moon

Kom hem för ett litet tag sen, lagar mat nu. Bion var riktigt bra, som det stod i en tidning Malin läste, den var med testosteronsstinn = killfilm ?

Jag blev kär på kuppen. Jacob är så underbart snygg, fattar inte hu Bella kan välja Edward framför honom. Edward är så blek och smal. Jag vill ha Jacob! Längtar verkligen tills nästa film kommer ut, men det är visst ett halvår tills dess. 30 juni 2010 har den biopremiär i USA. När kommer den då till Sverige ? Men usch, jag fattar mig inte på Bella, den otacksamma människan.

Vem kan tacka nej till den här söta pojken ? Jag ser verkligen fram emot nästa film. :)


Kommentarer
Postat av: Tina

Åh, den vill jag se, skulle sätt den igår om de inte var för att jag låg sjuk... Mutter...

Ser att din design fixat sig, det blev ju riktigt bra :).

2009-11-23 @ 17:22:08
URL: http://tinahermansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0