Satans skit och sånt typ




Jag tror systemet har tagit bort alkoholen ur mitt vin. Har druckit en flaska själv nu, men inte fan är jag onykter. Jävla skitvin. Jag som ville få till en liten fylla. Jag kände att det behövdes idag. Efter allt som hänt så var jag fanimej värd det. Sen skiter jag i konsekvenserna. Jag får helt enkelt skylla mig själv och jag har faktiskt inte tänkt att skylla på någon annan. Funderar lite på hur bra jag kommer må imorgon. :P Hahaha!

Kanske blir ett mobilköp nu då. Kan ju inte lämna in mobilen en femte gång på lagning. Speciellt inte nu när jag inte har någon garanti. Sa dessutom till mamma för ett tag sen att jag borde skaffa en ny mobil eftersom den här är så fruktasnväsrt opålitlig. Och det är bevisat nu. Men hade den inte kunnat göra så ett par dagar innan helgen istället för fredagkväll. Nu får jag ju inte tag på en mobil förrän i slutet av nästa vecka om jag ska köpa en, för den jag vill ha är med abonnemang och man ska beställa den i så fall. Får se, ska se i fall jag kan låna Malins mobil och ringa mamma och prata lite. Känns som om det kan vara välbehövligt. Fan vad jag hatar den här mobilen! Åh vad jag bara vill slå sönder den! Det är min starkaste känsla just nu. Och nej det är inte vinet som talar. Det är min inre ilska. Den ilskan som legat och grott ett tag.

Det är stora seriösa problem med mig. Men fan vad jag gillar det här i alla fall.


Moselland Kabinett 2008



Puss:*





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0