Snart är det mörkt ute

Det har börjat skymma och jag sitter och känner mig sjukt duktig. Trodde inte det skulle kännas så här bra, men nu gör det det. Så här ska jag faktiskt tillbringa mer tid de närmsta veckorna. Här får jag ju någonting gjort i alla fall. Hemma gör jag ju bara ingenting.

Aja, min wix är slut så nu blir det att köra hårt de två sista timmarna. Sen ska jag hem och laga något gott, om jag hittar något. Måste diska och fixa allt inför imorgon så det är klappat och klart. Vill inte glömma något eller missa något för den delen heller.

Tror dessutom att vinterkylan är här för att stanna. Gilla och ogilla. Vill ha massa snö, men inte så himla kallt ute. :P Vet att det inte riktigt går ihop sig, men det funkar nog ändå.

Back to work.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0