Sovmorgon

Dom gillas starkt, speciellt när jag har praktik och går upp halv sex varje morgon. Det är inget som jag gillar, men däremot så gillar jag att ha praktik, det är skit kul. Och min handledare sa att jag hade utvecklats. :D Så sköööönt. Idag blir det lunga puckar, ingen vidare stress. Ska fixa lite inför måndag och plugga lite. Kanske får lunchbesök av min Jess sen. Hon skulle gymma, jag skulle kanske ha följt med, men jag vaknade vid tio och det var inte riktigt någon idé då. Och så hade jag inte ätit och så var jag tvungen att kolla när det gick buss. Kan gymma imorgon eller något i så fall. Eller om jag tar det på måndag efter praktiken. Det går lika bra det med.

Någon som har förslag på bra musik med tempo i som man kan ha på lektioner? Är evigt tacksam för hjälp med det, min musiksmak verkar inte vilja tillverka sådana låtar.

Får kanske besök nästa helg, det gillas starkt. Skönt att slippa sova ensam då. Hihi. Det är spännande. Känner att det pirrar i magen redan nu. ;P

Nu blir det att fortsätta se film och njuta av dagen. :)


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0