Spännande i varda'n

Så spännande livet kan vara ibland. Var hos Studievägledarren idag. Det finns lite som ska göras och sen får vi se hur det blir nästa termin. Vill ju läsa religion och den går inte förrän nästa hösttermin, så det kanske blir ett studieuppehåll. Men då måste jag hitta ett jobb. Kan inte flytta hem en termin bara för att jag inte har pengar... Aja, det är sånt som löser sig tids nog. Har ju sökt en hel del jobb, bara hoppas på att jag får något med. Jag ser på något konstigt sätt en viss charm med att söka jobb, men jag vet inte varför.

Just nu är det sjukt mycket i skolan som ska göras därför jag är så off. Men det ska väl sina ut lite snart så jag kommer upp på fötterna igen. Ska försöka bli bättre på att uppdatera här med. Just nu är jag värdelös på det, jag vet. Men tiden finns liksom inte.

Ska gå å lägga mig i sängen och skriva på en grej som vi ska babbla om imorgon. Inte alls roligt, men jag måste. Så det är bara att köra hårt. Ska plugga sönder hela helgen är det tänkt. Men så får det bli.

Ska se i fall jag kan hitta på något roligt snart med. ;) Skulle vara mysig å få besök någon dag, ska bara se till att planera in det. Hihi.

För övrigt har jag gått å blivit helt förälskad i Grey's anatomy, jag har aldrig gillat det innan. Vet inte varför, men ändå. Jävla George dog ju. :( Sen tittade jag på Criminal minds förut. Det slutade när dom hade kommit mördaren på spåren. Så nu får jag vänta tills nästa torsdag innan jag får se det sista. Sur blir jag, lite i alla fall.

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0