Torsdag

Den här dagen kan sammansfattas med ett ord. Stress. För fy satan vad jag trodde jag skulle möta väggen där ett tag mitt på dagen. Det började i morse med att jag inte kom upp i tid. Sen var jag på sjukhuset efter första lektionen och vi pratade så mycket så jag var nästan där en timme i stället för en halvtimme. Så jag fick ta bussen hem, bara att jag var tvungen att vänta in den. Halv ett var jag hemma och då skulle jag äta och klä om. Stressigt. Han i alla fall i tid till bollektionen. Tycker jag är bra. :)
Det var ett rätt positivt besök på sjukan iaf. Som tur var. Mitt HbA1c hade sjunkit från 8.8 till 8.3. Så nu går det neråt och mer neråt ska det. :) För neråt är bra. Très bien!

Storstädade i veckan, det var sjukt välbehövligt faktiskt. Nu är det faktiskt riktigt mysigt här hemma tycker jag. Det finns lite mer som behövs göras, men det får bli en annan dag, kanske som paus i allt plugg i helgen. Tycker jag låter som en kanonidé. Eller, vem vet, kanske kanske inte. :P

Här kommer även min spellista för september/oktober 2009. Där hittas en massa bra musik. Det kan jag lova. :)

Jag längtar tills imorgon. Det blir långhelg och myspys med Hondas, om han inte ska vara så okelig. :P Har en lektion imorgon och den är mellan 8.15-9.45. Skönt att få helg innan 10 en fredag. :P Dessutom är jag ledig på måndag. Då blir det tvätt och plugg. Eller det blir ju plugg hela helgen, men man kan lika bra fortsätta när man börjat. :P

Imorgon är första fredagsfinalen i Idol med. Jag är så laddad. Jag hejar på Tove, Erik, Calle och Rabih. Så det så.
På lördag är det landskamp med. Danmark - Sverige. Vi måste vinna den här matchen. Vilken toppenhelg. :)

Nu ska jag börja göra mig klar för sängen. Måste sova lite ordentligt den här veckan med. Så natti natti. Sleep tight and don't let the bedbugs bite you. ;)


P.S. Jag ska bli bra på att blogga igen. Lovar. ;) D.S.

Kommentarer
Postat av: Becca

Du är duktig som orkar plugga:)själv skulle ja inte palla en vecka:)om du har ledigt från allt detta pluggande får du gärna komma hem o hjälpa oss flytta sista helgen i okt:) om du gärna inte skulle råka ha nåt annat för dig:)

2009-10-09 @ 00:07:39
URL: http://Rebeccastankar.Blogspot.com
Postat av: Anonym

Okej men då får du komma hem då de blir inflyttningsfest istället:)Ja vi får ta o åka ner o hälsa på snart.När ja är ledig,vilket inte händer så ofta hehe.

2009-10-12 @ 11:19:06
URL: http://rebeccastankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0