Jobb & stress!

När jag skrivit klart förra inlägget så kom jag på att, F*N, jag ska ju jobba kvart över sex. Så det var bara att byta kläder och som tur var så fick jag låna Rambos bil. annars hade det blivit ännu stressigare. J-a trafikljus och j-a trafik med. Jag blev sååå stressad. Hittade dessutom ingen parkeringsplats, så blev tokig. Klev ur bilen när den var 18:12 och jag börjar 18:15. Men sen blev det krångel, men det har väl löst sig hoppas jag. Höll på att få skäll, men slapp det. :P Haha. Men hon jag ska vara barnvärd med är jättetrevlig, så jag hoppas jag kan få fortsätta på onsdagar den här tiden, den passar mig ju så bra. :P

Nu ska jag titta på fråga Olle-dokumentären. Sen ska jag lägga mig, hoppas jag orkar läsa lite, annars får jag ta det imorgon. Är jättetrött efter dagens utmaningar.



Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0