Måndag

Har bara haft en lektion idag. Så jag hade sovmorgon, till åtta. Haha. Var och gymmade med Jessie efter det - SKÖNT! Dessutom kom det en massa snygga killar när vi började bli klara. Ska nog gå mellan fyra halv fem i fortsättningen. :P Det är skönt att ha något att vila ögonen på, faktiskt. Sen har jag lagat mat och matsäck tills imorgon. Och diskat och plockat iorning på tvätten. Känner mig lite duktig i alla fall. Ska snart krypa ner i sängen, ska bli skönt att få sova. (:

Imorgon ska vi träffas vid elva för att plugga med gruppen. För vi går bara mellan 15 och 16.30 imorgon. Skönt det. Det är idrottsmedicinen som börjar imorgon. Ska bli intressant. Men innan vi ska sitta med gruppen tänkte jag sitta ett par timmar själv, så jag ska försöka möka mig dit redan vid nio så jag kanske får lite gjort. Kommer ju sitta i stort sett hela dagen imorgon så det är bara att börja i tid.

Måste kolla upp med min diabetessköterska med så jag kan få ett läkarintyg på att jag fortfarande har diabetes. Fattar inte varför vägverket tror att jag har blivit av med det. Det är ju trots allt en kroniskt sjukdom och det är inget som försvinner på två eller tre år. Idioter. Det är nästan så att jag vill att de ska skriva i intyget att "Emma Karlsson, hon kommer alltid att ha diabetes, ni behöver inte be om fler intyg." Jag förstår mig inte på folk, men det är lika bra att göra som de vill. Annars kan de dra in mitt körkort och jag vill faktiskt ha kvar det. Även om jag inte har jättestor användning för det, men det är ju kul att behöva ta om alltihopa bara pga ett intyg. Bläää!

Hela den här veckan är lite konstig för både idag, imorgon och på onsdag har vi en föreläsning/lektion och torsdag och fredag har vi bara två. Det är jävligt skönt i och för sig. Ska väl inte börja klaga när det är lite grann. ;P

Nej, nu blir det att kolla BB sen gå å lägga sig så man orkar upp imorgon. (:


Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0