Torsdag

Jag fattar inte varför jag inte är trött när jag skulle behöva sova på nätterna. Igår smet ajg över till Linn vid elva och var tillbaka igen runt halv ett. Och under den tiden hade jag pimplat i mig två stora glas rosévin. Det var rätt gott. :P Dock skulle jag upp klockan sju idag, men det blev inte så, gick upp kvart i ätta. Men det gjorde ingenting. För jag klarade omexaminationen i alla fall! :) Så skönt. Har varit jättseg i stort sett hela dagen, men inte nu när jag ska sova.. :/

Men det blir sängen snart i alla fall. Ska upp tidigt imorgon också, ska på möte med hon som är ansvarig för barnvärdarna på friskis & svettis. Hoppas jag kan få det jobbet, dock ger det inga pengar, men det ger mig ett träningskort, max. :) Och det är bra det med. Ska bara se om jag får något svar från de andra jag sökt jobb hos. Vill ju ha något så jag kan få tjäna pengar.

Det är väldigt mycket i skolan nu, men jag ska hänga med och ta det som det kommer. Har lite att ta igen, men det ska jag klara av. Så det så. Men nu blir det i alla fall sängen.


Sweet kisses (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0