Why do I feel like this?

Varför har jag hela tiden perioder där jag är jättedeppig? Jag saknar saker som betyder och som verkligen berör. Jag saknar saker som gör verkligheten till en mindre plåga. Jag saknar någon att dela livet med. Jag tycker om att mina vänner har någon, men det gör så ont att jag inte har någon. Det funkar inte riktigt med att "det kommer". För det gör det inte. Jag vill inte bry mig, men jag gör det i alla fall. Det är liksom som ett stort tomt hål. Jag vet inte vad jag ska ta mig till, något händer väl, men jag vet inte. Blää. Det är så jobbigt att vara nere.

Ska snart hoppa in i duschen och se i fall jag kan få den här kvällen att bli en aning roligare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0