2010-04-24

Solen skioner och fiskpinnarna ligger i stekpannan. Tänkte att jag skulle äta lunch och sen gå ut en sväng i solen. Funderar på att ta med mig kameran ut, kan bli bra, gillar när solen skiner. :) Dock har jag ju ingen proffskamera utan jag kör med min fjuttiga digitalkamera. Haha. Men men, det går det med. Det verkar ju vara vettigt skönt ute i alla fall. :)

Jag fattar inte hur mycket planer och tankar jag har om måndag, saker jag ska göra eller borde göra. :P Vet i alla fall att jag ska köpa mat och beställa tid för linsundersökning, måste fixa nya. Mina gamla gick sönder. :/ Inte så bra. Så det är väl dags att göra något åt det.

Igår va jag så sjukt rastlös så det va inte klokt. Visste inte vad jag skulle göra. Brukar ju städa eller plocka med saker å ting när det är så, men jag hade ju typ inget å pilla med. Men jag hittade ett offer och det blev hörnskåpet. Rensade ut lite saker som ska få åka ner i källaren. Onödigt att det tar upp alla plats när det är trångt där inne så det räcker å blir över. Men men, får se om jag är lika rastlös ikväll. Hoppas inte.

Nä nu ska jag fixa klart maten sen väntar solen på mig. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0