Before and after

Saker är inte alltid som man tror. Saker visar sig i andra former än vad man vill ibland. Allt hoppar upp och skrattar livet i ansiktet. Jag känner mig dock fri, fri som en fågel som varit instängd i en bur. Jag får en annan syn på livet, nya värderingar poppar upp. Livet förändras och jag tänker följa med. Tänker inte stänga mig inne för att vissa saker kanske inte är som man vill att dom ska vara eller bli. Livet är mitt, livet leker inte med mig, jag ska bannemig leka med det. Och du, du kan fara och flyga om jag inte duger som jag är. Så det så.

Det är inte mycket som kan stoppa mig nu. Och för det vill jag tacka Linn, för att du är ett sånt underbart stöd när jag verkligen behöver det. Och när jag inte behöver det. Dygnet runt, vecka ut och vecka in, året runt. Jag ställer upp för dig i vått och torrt. Tack för att du är du och ingen annan. Tack för att du är en sån underbar liten människa. Tack för att du finns här för mig. Tack. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0