Dåliga dagar kommer oftast i omgångar

Fattar inte hur min kropp funkar. Har ont i huvudet, seg, slö, ingen koncentration, ingen lust med något. F kom hit igår och stannade tills jag skulle på BK, som sög idag så jag åkte tidigare. Men det va mysigt med sällskap och hans sällskap är nog bland det bästa. Han får mig att må bra. Mådde inte dåligt förut, utan det blev när jag kom till BK, magont, kallsvettig, ingen koncentration och ont i svanskotan. Så ja, jag vet inte. Nu sitter jag å fryser. Inte alls roligt. :( Vill inte bli sjuk bara.

Ska laga lite mat nu. Köttbullar och makaroner. Måste ju äta något. Även om det blir lite senare än vanligt. Men jag är varken hungrig eller sugen på att laga något. Så vi får se, hoppas att jag får i mig lite mat. Ska sova tidigt ikväll i alla fall. Inte för att jag inte har sovit något i natt liksom. Trött jag blir på det här. Hur mår man om man har blodbbrist ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0