Drömmar

Åh, jag drömde något hemskt i natt. Det kanske inte kan ses så hemskt för andra men för mig är det det. Jag drömde att jag hade färgat håret blont, alltså helblont. Inga bruna nyanser någonstans. Det var hemskt! Jag har aldrig varit blond, kommer aldrig bli blond och skulle absolut inte passa i blont. Så, det var hemskt. :P Men jag vaknade som tur var och det jobbiga var att i drömmen var det min idé att färga blont, jag skulle aldrig komma på en sån idé. visst, ljusa slingor, men inte hela mitt hår. Jag visade mig ute i det också, vet inte varför. känns som om jag börjar tappa greppet nu. Tänk om jag vaknar upp någon dag och är blond?! Jag tittade i spegeln förut och mitt hår vart fortfarande mörkt → lättnad. :P

Nu kan jag också påpeka att jag absolut inte har något emot blont hår, förutom på mig själv.



Btw ♥

Kommentarer
Postat av: linn

har frågestund :) fråga gärna något! scrolla ner liten bit! puss xx

2010-04-11 @ 15:07:21
URL: http://linnnerikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0