Hipp hipp hurra för mig!

Även om mamma och pappa inte är här å firar mig så är det nog en av det bättre födesledagarna. Någonsin. Jag fick ha världens sötaste här och har myst sönder, sett på film, lagat pizza och bara varit. :) Det var en underbar kväll igår och en underbar dag idag. :) Ska snart ge oss ut på en promenad till willys. Ska inhandla lite godis till mitt eget födelsedagsmys jag ska ha för mig själv ikväll. :P Har svarat på över 40 meddelande på FB. Haha. Kul att någon kommer ihåg min födelsedag. :) Har fått lite samtal och några sms med. :)

Nu är det duschen, :)


<3


Kommentarer
Postat av: Emelie Erlandsson

GRATTIS i efterskott!! (bättre sent än aldrig :P) hoppas att du hade en bra födelsedag! :)

2010-04-05 @ 20:56:28
URL: http://emelieerlandsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0