I'll never be the, if we ever meet again

Sitter med myskläder under en filt och datorn i knät. Tittar på Legally blonde. Finns inte så mycket att göra. Ska lägga mig tidigt då jag har ont i huvudet som bara den. Ska försöka komma upp i tid imorgon och städa. I alla fall diska och slänga lite skräp. Ska läsa en massa imorgon med, mest på humanbiologin då det snart är dags för den. Kanske blir ett besök på bilblioteket imorgon med. Kan vara behövligt, läsa en del. Måste beställa lite böcker med, inte alls kul, men jag är så illa tvungen för att bli klar med de olika arbetena.

Var med Johanna till Samarkand förut, hon skulle kolla skor och hon hittade ett par. Men jag tror jag hittade minst fem par som jag vill ha. Skulle vilja ha massor med olika converse i olika färger. Sen fanns det en massa andra skor som jag vill ha. Provade högklackat på skopunkten. Inte för att jag kan ha dem eller gå i dem, men det är alltid kul att prova. F skulle se kort ut om jag hade dem på mig, tror jag. Haha. Men jag ska inte köpa några såna, för jag kan inte ha såna på mig. Skulle bara ramla och skada mina ömtåliga fötter. Såg däremot ett par snygga gladiatorsandaler. Ska kolla in dem närmare en annan dag. :) Efter det åkte jag till friskis och jobbade. Var ett barn, högljudd emellanåt, men roligt hade vi. Kom ett barn till strax innan jag slutade, så på med film och sen svisch iväg. :) Svängde in till Willys en stund och handlade lite. Sen hem, duschen och lite kvällsmat och sen tvn. :)

Jag håller på att bli tokig! Min svanskota gör fortfarande ont. Och den enda träning jag tänker utöva tills jag inte har ont igen är cyckling och promenader. Så det så. Har förbaskat ont just nu. :S

Förövrigt är jag jävligt sugen på öl just nu. ;) Och så hoppas jag att mamma och pappa kommer ner hit snart och att dom drar med sig mina syskon. :) Sen så saknar jag F så förbannat mycket.

Nu blir det muffins och mjölk! :) Jag äääälskar mjölk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0