Längtar efter måndag

Jag vet, det låter rätt dumt, att längta efter en måndag. Men på måndag får jag csn och lön, en bortglömd lönelapp från februari :P, sen kommer F antagligen hit med. Jag ska handla mat och ta en (stor) sväng på stan. Ska kolla på lite saker. Är så sjukt sugen på en baseballsjacka, men jag vet inte om jag passar en sån eller om det ens finns någon sån kvar i stan, dom ska ju ha gått åt rätt fort. Vill man ha en sån då ? Vi får väl se. Tänkte kolla på lite grejer som jag har hittat på H&M hemsida med. Typ prova och se så det är rätt storlek. Kanske blir något köp med, det vet man aldrig. ;) Nya underkläder skulle inte sitta fel. Jag tror Linn har smittat mig med hennes underklädesfilosofi. Haha.

Nu ska jag titta vidare på senaste Wallander, sen får vi se om jag tar mig en kvällspromenad eller hittar något att städa. Vill inte sitta helt still hela tiden.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0