Sweetie, you make my heart beat

Hade en sjukt mysig kväll med F i fredags, såg på film och åt lite onyttigt. Och en massa pussar. vilket jag gillar. :) Jag mår så bra när han är här. Gosh vilken människa. Han får mig att skratta så mycket. :) Han har gjort mig blödig.
Va ute å joggade en sväng i lördags med. Va rätt skönt kan jag  säga, fast shorts kanske inte va så smart när det va 7 grader varmt ute. :P Haha.
Igår kväll va jag hos Linn, åt våfflor och pratade en massa skit som vanligt. :)
Snart ska jag äta lunch, klä mig för träning och sen vänta på Jessie, cykla till jobbet och träna. Sen blir det jobb med Ninnie, som förövrigt ska lämna mig. :( Det gillar jag inte alls.

Men nu ska jag, efter detta otroligt röriga inlägg, gå tillbaka till sängen igen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0