Torschdag



Har egentligen inget att tillföra.
Johanna va här igår.
Vi åt mat, tittade på tv och pratade en massa.
Idag händer bara träningen ikväll.
Har fortfarande träningsvärk.
Blääää.
Är sjukt sur på CSNhelvete.
Blir en tråkig helg.
Och jag längtar tills på måndag. ;)
På måndag händer det roliga saker.
Spännande saker.
Mysiga saker.
Mumsiga saker.
Härliga saker.
Jag längtar.
Och så längtar jag tills Linnungen kommer hem med.

Och så längtar jag tills Emelie och jag ska ut och gå igen.
Behöver prata av mig känner jag.
Det brukar bli ett par timmars prat med henne.
Sånt behöver vi.
Sånt är vi bra på.
Kanske bäst till och med. 

Nu ska jag dusscha av mig och klä på mig.
För om ett par timmar så ska jag ju inte klä om igen.
Surt.
Kommer hem sent ikväll igen.
Typ runt halv elva.
Och kommer lätt vara minst lika död då.
B*js.

C'ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0