Country road

Första gången jag skriver från mobilen så ni får ha lite översikt med om det ser konstigt ut. Sitter nu i alla fall på bussen till vimmerby. Ska hem till mamma och pappa en sväng. Hämta mina ridkläder och benskydd. Sen ska jag försöka vara social med. Haha. Har nog för första gången inte med mig datorn när jag åker till mamma och pappa. Men dom har dator. Och den ska jag utnyttja. Ska skriva ut en del. Eftersom jag inte kan koppla in min skrivare till min dator. :( men ska se ifall jag hittar någon från kbks styrelse som jag kan prata med om mitt arbete jag ska göra. Se om jag får gå in i deras hemliga värld. Haha. Sen ska jag ut och åka bil har jag bestämt. :) hihi. Nä nu ska jag kolla in Åseda lite. Har ju bara 1 timme och 45 minuter kvar hem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0