En evighet kan va förbi, men här och nu finns bara vi




Hos mamma och pappa, åker hem 13.19. Ungefär ett dygn hemma här, men bara sisådär 7 timmar totalt på vägen i olika bussar, fram och tillbaka. Riktigt roligt, räknar man in väntetiden med så är det nog kanske drygt 8 timmar. Och folk undrar varför jag inte åker hem så ofta. Pfft!

Har kommit fram till att på måndag, då jävlar, då ska det hända saker. Det har jag bestämt nu. Eller, för en stund sen. Haha. Men så får det bli. Bara sådär.

Nu ska jag ner i duschen och sen ska jag packa ner alla saker som jag ska ha med mig hem. en del saker faktiskt, så det blir rätt trångt i väskan, men det ska nog gå det med. :) Hemma efter 18 ikväll. Jippie!

Ingen som har lust att göra en ny design åt mig ? Enkelt och stilrent. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0