Jag äääääääääääääääälskar OS

Borde jag ju göra när jag kan sitta uppe hela nätter för att se när svenskar vinner och förlorar, vurpar och klarar sig. Haha. Jag har tur att det bara är OS vart annat år och två-tre eckor åt gången. Jag skulle inte klara mig så bra annars känner jag.

Var ute hos min prins igår och red en sväng i skogen med Vanessa. Det är alltid lika roligt att rida med henne. :) Dock snöade det som bara den, höll på att bli snögubbe. :P Tog en del kort på Kennieboy med. Lägger upp dom senare. :) Han är så fin så fin.

Idag blev det varken fotboll eller någon ridning, har ont i huvudet, snorig och mår inte bra helt enkelt. Hoppas att tabletten vill hjälpa och att jag inte blir sjuk nu. Det är liksom inte rätt.

Jag och Linn diskuterade skiddräkterna igår när vi tittade på dubbeljakten. Sveriges borde vara gula med blå streck på istället för vita med gula streck på. Då skulle dom synas mycket bättre. :) Norges dräkt, i alpint iaf, är rätt snygg tycker jag.

Hockeyn gick ju bra igår i alla fall. Tror det blev 3-1. Har ingen stor koll faktiskt. :P Haha. Men ja, vad ska man säga. Kalla, Kalla, Kalla. Nää HAAG SKA DET VA! Igår åtminstone, vilken tjej. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0