"Och han nickar upp till hörna"

Har Henke spelat fotboll ? Är han en okänd talang ? Sverige leder i alla fall! Sverige håller nollan hela matchen ut och får möta antingen Norge eller Slovakien. Vinner gör dom, då det är slut typ nu. :) Henke har stått två matcher och är hundraprocentig. Otroligt bra Sverige är nu. :) Bäckström is my man och Henke is my Biatch ;)

"Se upp alla länder, Sverige är på g"
Vart får Wikegård allt ifrån ? Det var någon som hade haft 58 skador sen han kom till NHL. x) Haha. Han kommer med roliga saker, sånt som gör att jag pallar att titta på hockey.

Ska väl försöka göra mig iodrning för att dra till sjukgymnasten. Tittade på en lite större karta och såg att jag lätt hittar, tror jag. Men det är -22 grader ute! Hur kallt får det bli?! Kommer ju dö när jag går ut. :O Dessutom känns det som att jag har växtvärk i mitt ben. :( Det är inte skönt, för jag slutade växa för typ fyra-fem år sen. Haha. Ojojoj. Blir nog ingen träning ute ikväll i alla fall. *Hoppas hoppas*  Hihih.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0