Because you loved me




Småtrött men vill inte sova. Än. Det är inte roligt och jag vet att jag bara kommer ligga å vrida fram och tillbaka. Dessutom börjar Criminal minds om tjugo minuter. Kan ju se det åtminstone. :)
Är sur på min nya klocka, den har fastnat tre gånger i min favorittröja. En svart och vit stickad tröja. Jag älskar den, så himla skön. Men den fastnar i trådarna och då drar den ut tråden så det blir hål i tröjan. Än så länge inget som syns jättetydligt. Men det blev ett relativt tydligt hål nyss, så klockan åkte av. :( Sur blir jag. Så det så.

Nästa vecka blir både en bra och mindre bra vecka. Bra för att det kommer roliga saker i min postlåda och mindre bra för att det tär på min ekonomi. Men jag får ta det.

Ska till bibblan och fixa en sak imorgon. Så det kommer iväg. :) Ska dessutom fortsätta att leta jobb. Hoppas jag hittar något som jag kan jobba extra på, behöver verkligen det. Kommer inte palla att sitta fyra dagar i veckan på bibblan.

Vill man ha billigt smink så tycker jag att man ska besöka den här sidan. Kanske inte är kvalité smink. Men billigt är det i alla fall. Eller om man vill ha hiphopgrejer så tycker jag att man ska besöka den här sidan. Beställde ett halsband därifrån. Jättefint hjärta med färgade stenar på. Dock va halskedjan till för barn tror jag. Men dom har lite roliga och annorlunda saker där. Men bästa sidan av alla är ändå den här. ;) Titta och njut. :)

Godnatt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0