I rispan från min vrede, ska jag sätta jord och så



Jobbat - Check
Åkt skidor - Check
Hälsat på farmor - Check
Hälsat på mormor och morfar - Check
Sagt hej då till Lisa - Check
Kört bil - Check
Träffat brudarna - Check
Ridit - Check
Besökt Linköping - Check
Träffat släkten - Ett halvt check

Jag har allt hunnit med en hel del saker under de här två veckorna jag har varit hemma. Nu ska bara det sista packas ner, sen är jag redo för hemfärd. Och konstigt nog så är jag lite nervös eller så är jag bara spänd.
Ska hoppa in en snabbis i duschen sen ska jag bara mysa med lite polly och cola innan jag ska krypa ner i sängen. :) Efter duschen kommer lite musiktips :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0