I see your true colours...




...and that's why I love you.


Jag HATAR att inte vara trött. Klockan är snart fem. Ska bara invänta lite musik så ska jag lägga mig och lyssna på den. Behöver slappna av. Det är så mycket som pågår i hjärnkontoret. Kan inte släppa vissa saker, dom liksom etsar sig fast där uppe. Och allt jag bara vill för tillfället är att kunna sova normalt. För jag vill somna så fort jag lägger mig, inte ligga och gno runt. Jag avskyr det. Blää. Går an om man är två, men inte om man ska vara själv. Icke! Om 25 minuter ligger jag nog och snarkar känner jag på mig. Somnar förhoppningsvis så fort jag lägger ner huvudet. *Hoppas hoppas hoppas*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0