Bikinihysteri

Jag va inne på Stadium förr veckan bara för att kolla lite på bikini, hade väl inte direkt tänkt att köpa någon eller ens prova någon. Men jag fastnade för denna. Både modell och färg passar mig perfekt i smaken. Dock finns inte min storlek kvar, inte i någon av de två Stadiumbutiker i Växjö. Kollade nu in hemsidan ifall dom hade min storlek kvar. Men inte då. Inte i en enda färg så fanns den. Det är så retsamt. Hur många i detta avlånga land har samma storlek som mig och samma smak dessutom ? Ska man nu tro på att den kommer in igen eller ska man ge upp drömmen om en färgglad bikini ? För jag va inne på Intersport med och dom passade inte alls. Det känns så surt när jag väl hittade en bikiniöverdel jag tyckte va fin och som jag kunde ha. Så nu ska jag gå å gräma mig över det ett tag till. Så det så.



RACE MARINE W  MIX BAND PR S10
Badkläder/RACE MARINE W MIX BAND PR S10 från stadium.se

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Fin bikini :)

2010-07-18 @ 13:23:16
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0