I'll show you how to love

På tisdag ska jag ju ha födelsedagsfika. Kul tycker jag, dels för att jag får träffa mina kompisar och dels för att jag älskar att baka. :)
Så min tanke är att jag ska göra kolakakor och muffins med choklad i och med frostings på. Frågan är om det blir för mycket om jag gör pollymuffins med. Jag tror det. Så, ska jag hoppa över dom ? Är det bra val av kakor ? Jag införskaffade ju i en muffinsplåt i veckan. Haha. Jag ska ju säga att det kommer bli gigantiska muffins. För det var visst en för megamuffins. Men ju mer desto bättre. :P Gott är det ju. I alla fall så ska jag nog göra kolakakorna imorgon och muffinsen på tisdag. Eller om jag orkar göra allt på en dag. Är ju godast när det är nybakat. Kolakakorna ska det ju bli en del över så det kan man frysa in och spara till en annan gång. :)

Nu ska jag plocka lite och lyssna på toppenmusik. Och tänka på en underbar sak. :)


Pöss
<3

Kommentarer
Postat av: elin

~

Jorå. :)

2010-03-28 @ 17:35:40
URL: http://thephotographs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0