Min ömma bakdel

Igår var jag ute och åkte längdskidor med en av mina förra lärare för att det gick åt helvete i Trysil. Fattar inte varför, det gick ju kanon igår. Förutom första backen. Skulle halvploga, vänsterfoten levde sitt egna liv, precis som vanlig. Och vad händer ? Joo, Emma sätter sig, jävligt hårt, på rumpan. Slår i svanskotan, måste det vara, ont är väl det minsta det gör. Obeskrivlig smärta. Åkte i alla fall vidare och allt gick jättebra. Eller, jag ramlade några gånger till, men det var i och för sig offpist, där va det ju mjukt att landa i alla fall. Fick äntligen godkänt, tros smärta i min kära bakdel. Det bästa va bara att jag skulle rida efteråt, gjorde rätt ont. Idag när jag sitter upp så gör det äckligt ont. Försöker att inte sitta för mycket eller göra något som gör ont. Hjälper inte alls mycket, men får väl lida ett par dagar. Och om den smärtan inte är nog så har jag en grym träningsvärk och så harj ag gått runt med huvudvärk i stort sett hela dagen med. Jätteroligt.

Nu ska jag fortsätta diska, kanske ska baka lite med. Får se. Ja, jag får fnatt på sena kvällar. Men jag tittar på National Treasure på femman med. Den är helt okej, har i och för sig sett den förut, men kan vara bra att förnya minnet lite ibland. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0