Pain in the ass!

Pratade med mamma förut. Mormor hade tydligen gjort en liknande vurpa för 33 år sen, fast pappa sa sen att han visste inte om det va när mormor va 33 eller om det va för 33 år sen men det spelade ingen roll för det va lika länge sen. Haha. Men det kunde vara antingen en spricka i svanskotan eller så hade jag brutit den. Jag vet att det låter allvarligt, men fy fan vad jag garvade på när jag pratade om det med mamma och pappa. Är kanske en smula rastlös... Men nu vet jag ungefär vad jag har för åkomma, dock tycker mamma att jag ska gå till sjukan, det vill jag verkligen inte! Så ingen träning eller ridning än på ett tag. Har lite stallgrejs nästa helg, men blir nog ingen fotboll i veckan. Har ont fortfarande, så det blir att knarka sig igenom smärtan. Glass hjälper en smula. Just nu i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0