I could really use that wish right now...



Valborg, ja...
Film, alkohol och en osocial Hugo.
Pank och tråkig.
Somnade halv fem och vaknade runt 12.
Sköööönt.
Ikväll lever jag på Pepsi.
Imorgon ska jag träna bort det.
Och bränna lite fläsk i solariet med.
Vill ju inte se ut som ett vandrande lik.
Hur får man färg på benen?
Imorgon ska jag jobbsa lite, dock utan Ninnie.
Men vi ska fika i veckan innan hon åker hem igen.
Det gillas skarpt.
På måndag ska det handlas mängder med mat.
Och så jag ska börja läsa på min naturkunskap med.
Sidan 8-47 ska läsas på måndag.
Och lite andra saker som ska fixas inom skolskiten.
Ska städa med.
Och sen få besök på kvällen.
Jag ska nog gå upp tidigt på måndag.
Annars kommer jag inte hinna.
Jag längtar.
Om ingen förstått det än alltså. ;)

Nu ska jag städa lite.
Orkar inte sitta stilla.
Det är tråkigt.
Och så ska jag dansa och sjunga med.
Sjunga tills jag blir hes. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0