I just wanna be, happy...

Fredag = röj så in helvete! Utgång med tjejerna på loft och världens skönaste förfest. Vi hittade på en massa roliga smeknamn med, kanske för att vi spelade ölspelet. Två omgångar. Haha. Det roligaste va ändå fröken anushål med sår. x) Det var skitkul. Slocknade som en liten barnunge när jag kom hem, sov 5 timmar, jippie. Bakis va man med. Det va ju snällt gjort mot mig. :P Sov typ halva dagen sen och så blev det lite städ. Hittade en glasbit i hälen med, vet inte hur den kom dit. :P HAHA!

Igår kväll kom världens sötaste till mig. Det kändes som evigheter sen. Det va jättemysigt och jag älskar känslan av att ha honom nära mig, hos mig, bara hos mig. Min, bara min. Tiden går nästan lite för snabbt när han är här även om det känns som om tiden står stilla. Mysigt som satan hade vi det i alla fall. Och det tycker jag om. Han åkte hem i natt och jag har sovit ungefär 3 timmar med några minuter hit å dit efteråt. Kommer slockna ikväll. Och det är fanimej inte helt fel. :P

Nu ska jag klä på mig och laga mat. Ska springa upp till Jessie sen, vi ska åka bil idag till jobbet. Sista gången, någonsin! Skööönt!


C'ya



Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha, Emma det är stendött här !! Sluta häcka på golvet ;P

2010-05-30 @ 17:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0