Nu jävlar

Nu har jag bestämt mig. Nu ska jag ta tag i allt. Speciellt att komma igång ordentligt med träningen. För mitt mål är ju att gå ner i vikt och det gör jag ju inte nu. Så hårdträning. Vem gillar inte att ha en lite mer trimmad kropp att mysa ner sig i ? ;) Så, imorgon bitti är det promenad som gäller. Sen är det en joggtur på kvällen. Det ska bara bli så. Även om jag inte sover ordentligt i natt. Sen blir det bibblan som gäller. Får se hur mycket jag hinner innan lunch. Kanske ska sola en sväng med om det är bra väder, vilket det ser ut att bli just nu. Men man vet ju aldrig vad som händer. Men i alla fall, hårdhandskarna som gäller nu. Grrr!


C'ya



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0