Produktiviteten flödar

Sitter på bibblan just nu. Känner mig lite dålig som sitter å skriver här. Men jagh ar jobbat på hårt. Och jag förtjänar att få en paus. Så det så. Har gjort flera saker som jag skulle gjort klart hur lätt som helst för ett tag sen, men latheten har tagit över. Har med mig en stsor och tung väska med böcker. Den kommer inte packas upp när jag kommer hem. Kommer kanske tömmas på en eller annan bok, vilket blir skönt. Blir inte lika tungt imorgon när jag ska tillbaka hit. Dock blir det en eftermiddag. Ska tillbaka till synsam och hämta mina linser. Eller, jag ska få ett par till och börja med. Hoppas jag får flera sen. Det ska i alla fall bli skönt. För då slipper jag har mina glasögon hela tiden. Tycker inte om dom längre. Vill ha linser! Baha. Sen ska jag gå en sväng på stan med och fixa en del saker när jag ändå är där inne. Typ lämna tillbaka lite böcker och kolla på nya leggins eftersom jag har lyckats att ta sönder mina. Hur man nu gör det. :P Så på eftermiddagen ska jag en sväng till bibblan som ska bli mitt andra hem nu innan sommaren. Mohaha.

Längtar lite tills imorgon då det är träning. Hoppas jag kan få hjälp med mina vader då. Det gör ju ont när jag bara går och det suger verkligen. Jag vet inte om jag klarar av att vara skadad en gång till psykiskt. Det tar så hårt på mig varje gång. Sen jag flyttade ner till Växjö så har det hänt ett par saker. Först så skadade jag foten i februari förra året, sen mars i år så slog jag i svanskotan och blev borta från träning i ungefär sex veckor. nu har jag tränat en vecka de senaste åtta veckorna och fick spela match i lördags pga att det fattades en massa folk. Och jag ska bara påpeka att jag gjorde inte dåligt ifrån mig eftersom tränaren sa, bara spring och jaga en massa. Och jag gjorde så gott jag kunde. Mina ben hade nog inte räknat med att få spela så mycket i andra halvlek, nästan hela. Och det tog i stort sett stopp. Ärligt talat så la jag mig ner och grät när domaren blåste av, som för övrigt är det sämsta jag träffat på. Och Kisaspelare, vi har haft bra spelare om man jämför. Det roliga är att han va under utbildning. x) Hoppas inte han får godkänt, för i så fall kommer dom matcherna bli hopplösa. Men tillbaka till mina ben i alla fall, jag har haft ont när jag går och haltar runt. Det är så jobbigt och jag har lust att lägga mig ner och börja gråta emellanåt. Eller rätt så ofta faktiskt. Vill ju kunna träna fotboll, rida. Kunna gå normalt. Utan att behöva ha ont. Och jag har absolut inte råd med att gå på massage för att benen ska bli bra igen. Så, jag hoppas någon av tränarna kan hjälpa mig imorgon. Annars lägger jag av och slutar med fotbollen. Då skiter jag i allt. För det kommer inte funka. Mina ben suger, det vet jag, men att det ska bli så här tycker jag inte alls är nödvändigt.

Det blev ett rätt långt inlägg, kanske för att jag är sur och mår dåligt över benen. Väntar på att mamma ska ringa så jag kan beklaga mig för henne. Hon va ju med sist det blev så här. Ska springa på toa. För det lär jag ju hinna innan hon ringer. Hon har säkert glömt bort mig. Skulle inte förvåna mig. HA!

C'ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0