Shut it down

Känner mig duktig. Har satt upp lite dekorering. Bilder kommer imorgon. Är inte riktigt klar med min städning och så av köket. Så det kommer när jag är helt klar. :) Men det ser inte ut som samma kök direkt. OCh spisen har fått sig en omgång. Både bakom, på sidorna och golvet under. Kan ju inte påstå att det va rent. xS Äckligt. Men renare blev det. Så nu är det bara en hel del saker kvar. Men det får bli imorgon helt enkelt. En del saker finns inte så mycket att göra åt. :P Till exempel mig. x) Kan ju ta en dusch, det brukar funka. Hahah. Jag är lite trött faktiskt. Ska fixa lite saker, sen ska jag krypa ner i sängen så jag kommer upp skapligt imorgon. Kanske hinner med något innan jag ska åka å träna. Det vore najs. :P

Har diskat nu tom. Så rent är det allt lite granna. Ska göra mig klar för sängen och krypa ner där nu. Ska bli skööönt. Dock är den tom. :/




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0