Suuur!

Jag tänkte jag skulle komma iväg nu rätt skapligt på förmiddagen å rida. Men börjar det inte regna precis innan jag ska gå ? Joo tro fan det! Så nu sitter jag lite småsur och väntar på att det helst ska sluta. Har ingen lust att rida i regn faktiskt. Man blir så blöt. :( Ska istället försöka hinna med å baka kakor tills på fredag. Sen har jag lite annat att göra med. Eftersom träningen imorgon är klockan 13 så blev mina planer inte så bra, så va tvungen att ändra på saker å ting. Men det ska nog lösa sig. På ett eller annat sätt. :)

Igår va det ingen träning pga att vi hade cupmatch mot Öster, vilket vi förlorade rätt stort, men dom spelar i div 1 och vi i div 3. Vi hade satt båda våra straffar såg jag. Eller så va det spelmål, man vet inte.
Så jag blev hemma igår och det ångrade jag inte. Fick mysbesök. Och det var trevligt. Vi åt hamburgare och så bakade jag kladdkakemuffins med, som jag hade lovat. Och omtyckta det va dom allt. Finns inte många kvar nu. Men det va ett mycket trevligt spontanbesök. Vi satt i soffan och myste och jag hade tom krypit under en filt, blir kallt ibland, satt och lutade mig mot honom och va sjukt trött. Vilade bara ögonen en stund, men när jag öppnade ögonen en stund senare så fick jag höra att jag hade sovit och snarkat med för den delen. Då blev det hejdå och pussar och så kröp jag ner i sängen och jag somnade nog innan huvudet låg på kudden. SKÖNT! När jag vaknade nu på morgonen så hade jag inte vaknat av larmet på mobilen. Och huvudet kändes som om det skulle sprängas. Bakishuvudvärk utan att ha varit full. Inte klokt så det kan bli.

Nu ska jag försöka göra något, något roligare än att titta på regnet. Och ja, det va ett osammanhängade, smått avslöjande, rörigt och konstigt inlägg. Men, det är så jag är. ;) Och jag tycker inte synd om dom som har tänkt att delta i allkårsaktiviteter idag. ;) Mohaha. Elak är jag med.

Mot duschbrunnen! :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0