Fjärilar i magen


Hur kommer dom in där ? Det är ju inte så att jag har ätit fjärilslarver direkt. Det är äckligt ju! Men fortfarande så har jag det. Och jag kommer få stå ut med dom tills, säg, lördag eftermiddag. Då kommer det nog vara tiotusen miljoners fjärilar i magen. Någon som har något tips på hur man blir av med sin nervositet ? För att vara nervös i nästan en vecka, det är skapligt jobbigt. Och jag tänker inte säga vad jag ska göra. Det finns bara två som vet det. Och så ska det förbli. Nyfiken på vad som händer på lördag ? Kolla in i fall jag gör en liten gullig uppdatering på söndag. ;)

Nu ska jag gå å vila eftermiddag. Känner att huvudvärken håller på att smyga sig fram. Ska nog ta med lite kataloger och kolla kläder med. Hihi.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0