Dagen efter

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Det gick verkligen inte som jag hade hoppats på. Vi får leva i fyra fruktansvärt osäkra år. För det första så har vi återigen en alliansregering. för det andra så har vi numera ett rasistiskt parti med nynazistiska rötter i riksdagen. Hur bra ser det ut ? Ingen vill jobba med Jimmie Åkesson, de rödgröna tänker hänga ihop och Reinfeldt vet inte alls vad han ska göra. Hur ska detta lösas ? Ett nyval ? Jag hoppas på det bästa och säger inget mer om detta.

På tal om annat än politik. Mitt liv är fint nu. Det kommer bli en tuff månad. Men jag har hittat tillbaka till saker som definerar mig. Sånt som får mig att känna mig hemma. Som får mig att må bra och bli tryggare i mig själv. Och jag kan i stort sett inte bli mer nöjd. Det finns vissa saker som fortfarande fattas. Men det som hänt nu, det hjälper till att inte sakna det som saknas. Så, jag är nöjd. Jag mår bra. Jag är på väg att bli lycklig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0