Dålig uppdatering

Jag har egentligen inte så mycket att berätta, men det va en viss gullig dam som ville veta mer om mitt liv. Tyvärr så fick det inte så jättemycket just nu.
Jag har iofs fått ett jobb, men det passar inte riktigt mig, men jag kanske ska få komma på en ny intervju nästa vecka, jag hoppas jag blir utvald. Jag hoppas verkligen det.
Nu har jag precis duschat och innan dess bakade jag lite muffins. Det är mitt fredagsgodis. :P Och mitt andra fredagsgodis stannade hemma för det var sjukt. Så jag får fälla ögonen på herrarna på tvn. För det är Sveriges första EM-kvalmatch och första tävlingsmatchen med nya förbundskaptenen Erik Hamrén. Spännande. Xlatan verkar ha växt upp med, till en mogen människao ch spelare. Intressant faktiskt.

Men nu ska jag klä på mig, steka potatisbullar och titta på fotboll. Myskväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0