Himmelriket

Som många säkert vet så jobbar jag som säljare för ett företag som heter Himmelriket. (Mamma, om du läser detta, förlåt att jag inte sagt något. Haha.) Det är Sveriges största homepartyföretag i erotikbranschen. Det må låta supersnuskigt, men det är det inte. Det är helt naturligt och visst kan vissa tycka att det är lite pinsamt ibland. Men det gör inte mig något. Jag tycker det är roligt och alla jag har varit hos har tyckt att det har varit jätteroligt.

Det jag nu vill göra är att uppmana er alla att boka in ett party som t.ex förfest eller varför inte en del av möhippan? Samla sedan dina vänner och vänta er en underbart rolig kväll tillsammans med någon av alla våra duktiga säljare. Vad är det värsta som kan hända ? Det finns inga köptvång och all information finns på hemsidan. Och man får ha roligt åt dildos, penisringar och en massa olika oljor och glidmedel tillsammans med sina kompisar.

Så nu har bollen rullat över till alla er tjejer (&killar)!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0