Det rullar på nu

Jag har visst fått ett ofrivilligt påsklov. Men jag har fått sol och lite färg istället. Och imorgon ska jag och mamma städa altanen så vi kan grilla på torsdag. :)

Påskhelgen blir nog typ lugn. Ska inte göra någonting. Förutom att äta en massa påskmat och vara ute i solen. Men sen vet ni, då smäller det.
-Börjar med att jag ska klippa håret nästa vecka, ska bli otroligt skönt. Sen ska jag in till stan och ta mig en lååång vända där inne.
-Valborg ska firas hos min älskade Vicks och hennes Erik i en kombinerad inflyttningsfest/Valborgsfirande. Det är sjukt bra att man har sovplats där med. :P
-Helgen efter det ska jag till världens finaste M och bara njuta av hans närhet. Kommer ha ett bustroll den helgen också så det kanske inte blir så många lugna stunder. :P

Sen fortsätter livet däremellan med jobb. Och så hoppas jag att jag får reda på om jag fått sommarjobb och vad jag får för schema så jag kan tacka ja och nej till jobb på dagis. Behöver få reda på saker så jag kan planera. Jag ska iväg på semester med mamma och pappa i tre dagar. Sen ska jag försöka, om jag får, vara neråt till i landet lite längre perioder i taget. Om det går ihop sig. Det får det göra helt enkelt.

Summa sumarum, om en vecka köper jag biljetter, sprit och nya kläder. Nästa helg ska jag festa och helgen efter det vara med den bästa. ;)



Kärlek till dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0