Följ din hjärta, så som du är lärd.

Starka ord, starka känslor. Två liv som blir ett. Steget är stort men ändå så litet. Du är han med stort H. 

Jag är 100% säker på vad jag vill och vad jag känner. Jag är så sjukt kär i dig. Mitt hjärta tillhör bara en och du vet precis vem det är.  

Mina känslor för dig är så otroligt starka. Jag är din, om det är mig du vill ha. Jag är beredd att få hela paketet, allt jag får på köpet och allt du får på köpet. Jag ser inte dina dåliga sidor på det sättet som du gör.

För mig är du det finaste som vandrar på denna jord.
För mig så är du den enda.
För mig är du kärlek, värme, närhet och min trygghet.
För mig är du livet när det är som ljusast.
För mig är du allt.

Jag saknar dig och längtar så otroligt tills jag får vara i din trygga famn igen.




M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0